Jag har ingen ork

Ush, detta vädret är ju hemskt! Och min mamma har skickat massa mms till mig på när hon är vännen ligger på stranden osv... Dom missar ju inget sommarväder här iaf. Nej men det är riktigt skönt att mamma äntligen kommer iväg och får lite lugn och ro, hon behöver verkligen det. Hon hade ju faktiskt ingen semester förra året, så jag hoppas att hon njuter riktigt ordentligt nu :)

Jag och Kasper har varit på a6 med Patrik en sväng, tog en kaffe och bara snackade och skrattade lite grann åt Kasper. Han är ju för himla rolig min lilla kaffedrickare. Han ville så gärna ha min kaffekopp, så jag fick lov att dricka upp det sista så att han kunde lukta på aromerna... Och tro mig, det gjorde han också! Mitt lilla gryn satt på borde och körde ner hela ansiktet i koppen. Haha, det såg riktigt roligt ut ♥

Efter a6 så åkte vi vidare till Malin, Riktigt trevligt må jag säga :) Och hennes mage är så himla söööt! Nu är det bara 5 veckor kvar tills Kasper får ytterligare en kompis som han kan leka med.
Nu sitter vi inne och ska snart mysa ner oss i ett bubbelbad. Hur gott som helst, fast det går ju inte att slappna av på samma sätt som man gör när man badar själv, men att bada med Kasper är ju både mysigare och roligare!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0