Jag får panik snart

Nu är det riktigt knas måste jag säga. Kasper har suttit och käkat på min mobilladdare, så nu fungerar inte den! Och mobilen är död... Vad gör jag nu liksom? Mamma har ju en Iphone, men hon ligger och solar och kommer inte hit förens ikväll. Jag har lite samtal som jag måste ringa, Hur hur hur?

Jag som hade tänkt att lägga in bilder från mobilen till datorn så att jag kan uppdatera bloggen med bilder från våra dagar med Natta och Texas, men det får väl vänta helt enkelt!
Ush, vad sur jag blir på sånt här... Måste ju tillägga att mitt internet strula också, så jag får starta om modemet var 10:e minut ungefär. Rockig dag, verkligen!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0