Helt dött här ju?

Ja mina vnner, här händer det inte allt för mycket måste jag ju erkänna, det går lite upp och ner hela tiden faktiskt. Men jag har så himla mycket annat att stå i om dagarna så jag har knappt tid att gå på toaletten!
Men för eran skull så slår jag mig ner en stund, med en klängandes Kasper på mig :) Han morgonmyser med mitt ben, mamma sötrumpa...

Den 2/7 fick mina vänner en liten, och då menar jag verkligen liiiiten bebis. En flicka blev det, men dom har inte kommit hem än då Isabella som bebisen heter bara vägde 1710 g ligger på neonatal-avdelningen. Men hon mår bra och är fullt utvecklad. Hon var så himla söt den lilla tösen och jag är så glad för Jossan och Pierres skull :) Grattis ännu en gång till er båda två ♥

Jag måste bli av med min bil, så är det någon som är intresserad utav en Peugeot 307 sw -03 så är det bara att höra av sig. Ush, det känns jobbigt att behöva sälja bilen, men jag måste då det finns bättre saker att lägga pengarna på!


Finns det någon som läser min blogg som vet hur man gör en header på blogg.se? Min sida ser ju så himla tråkig ut utan bilder. Och jag vet att jag är dålig på att uppdatera bilder och filmer, men jag ska verkligen försöka ta tag i detta igen. Promise you!
Nej, om man skulle ta och svepa i sig lite kaffe så att huvudet vaknar till liv också. Det behövs verkligen nu, men jag hoppas att nu har haft en bra vecka och helg och att fortsättningen blir bra också :)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0