God morgon

Eller ja, vi har varit vakna ett tag, men vi har myst i soffan ett tag också :) Det är ju alltid lika underbart att vakna till en ybermysig bebis! Det slår allt, det är bäst helt enkelt..

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, jag hoppas på att min bil blir klar idag, för jag ska ju nämligen ha uppkörning för taxikortet imorgon. Och då är det ju ganska bra att ha en bil som jag kan köra i. Så nu håller vi tummarna för att Danne har fått rätt spridare idag, och att allt fungerar sen!

Vad händer mer idag? Det var längesen jag träffade Madde och barnen, så jag kanske skulle försöka ta mig dit en sväng. Det vore ju trevligt faktiskt. Annars ska jag ta mig en riktigt lång promenad, men det är inte kul att gå själv. Kanske vill Madde följa med mig?


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0