Faster Lina

Igår träffade Kasper sin faster Lina för allra första gången, och jag också för den delen! Hon var riktigt trevlig, och vi planerar redan att träffas igen :)

Idag vaknade jag och Kasper lite senare än vanligt, men det gör inte mig någonting alls, vi gick upp och gjorde oss iordning för att åka iväg till Madde och barnen, så nu sitter vi här och ungarna leker för fullt.

Jag och Kasper ska snart åka och träffa Sara, vi umgick väldigt mycket innan.. Men av flera anledningar så tappade vi kontakten. Har faktiskt saknat henne då vi faktiskt hade väldigtroligt tillsammans, men jag blev glad igår när hon hörde av sig igen och ville prata om allting som har hänt!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0