En tur till landet

Idag har jag, Kasper och hans mormor varit hos mina kusiner en sväng, riktigt mysigt att komma ut på landet och bara koppla bort en liten stund. När vi hade tjötat klart där uppe så åkte vi ner till Kaspers gamlamormor en sväng, hon bjöd på mat :) Lika gott som vanligt! Men vi blev inte så långvariga för Kasper var jättetrött, somnade som en liten nyfödd i bilen... Mamma sötrumpa ♥

Idag har jag gjort det sista teoriprovet, och jag klarade det :D Äntligen! Nu är det bara en uppkörning kvar sen så är jag klar. Men då ska det skickas iväg en himla massa papper innan jag får kortet. Detta är en längre process än jag trodde. Men så småningom så har jag taxikortet som jag så länge har velat ha. Detta yrket kommer att passa mig perfekt då jag älskar att köra bil. Gärna långt också! Jag skulle aldrig tacka nej till en körning till Luleå eller liknande, det är bara roligt att komma ut i Sverige och se massa nya städer :)


Nu sitter jag här i Barnarp och väntar på att Kasper ska vakna så att vi kan mysa lite innan hans mormor kommer hem så vi kan åka ner till stan och spela bilbingo. Vilken kärring jag är! Var ju på bilbingo förra veckan också? Jaja, man känner sig ganska gammal nu när man har barn trots att jag inte ens passerat 22 än. Hehe!
Satt och tittade igenom mina gamla bilder som jag fortfarande har kvar på mammas dator och hittade denna bilden på mig (vänster) och min vän Carro. Denna bilden är tagen den 24 Oktober år 2007... :O Jag kunde aldrig tro att jag EXAKT 4 år senare skulle ligga på förlossningen med världens finaste bebis på bröstet ♥♥




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0