En tripp till Helsingborg

Igår fick jag mig ett sånt dör stollaryck igen och tog Kasper under armen och stack iväg ner till Emelie i Helsingborg. Hon blev ju något förvånad kan man säga, alltid lika roligt att överraska henne :)
Hennes syster Natta och hennes pojkvän Kim och deras son Texas kom också dit. Men det var redan planerat sedan innan... Vi satt och lekte med barnen en stund innan vi begav oss ner mot den stora staden, hittaade faktiskt grymt fina skålar som jag alltid har önskat mig, men dom är ju så himla dyra så har aldrig haft råd att köpa dom. Men nu var det faktiskt 50% rabatt på hela butiken, så då slog vi till :D Kasper fick sig ett litet minne därifrån också, jag köpte ett hjärta som det står "I love you" på till mitt egna lilla hjärta ♥

När klockan började närma sig 19, så gick vi hemåt igen. Ungarna villa ha mat och vi var tvugna att tänka på hemfärd. Men jag och Kasper hade en underbar dag tillsammans med världens bästa vän och gudmor! <3 Min gulla..

Jag skriver mer om denna dagen lite senare ikväll, har ganska mycket att göra nu, hoppas det är lungan med er :)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0