Besök hela dagen

Ja som rubriken lyder så har det varit några stycken här idag. Natta och hennes son Texas åkte ju hem runt halv 11 och en liten stund senare kom en vän vares namn jag inte nämner här! Vi satt och tjötade en stund och efter det besöket så kom Thias och hans vän pioter förbi en sväng, dom gömde min datamus!! Blev galen nu ikväll när jag inte hittade den någonstans. Men det låg i Kasper lära-gå bil... Jisses!
När dom hade åkt och Kasper hade somnat så kom Robin förbi, vi har suttit på balkongen o kjedjerökt i någon timma nu. Men nu sitter jag här helt själv i soffan och väntar på utterligare besök. Dom ska komma hit och äta med mig :)
Men jag klagar verkligen inte, skönt att slippa vara själv på kvällarna. Det är ju det värsta som finns, right?

Sen måste jag även skriva av mig lite om en person som jag verkligen inte förstår mig på. Han är "olyckligt kär" i mig enligt honom, och jag har försökt gång på gång att förklara att jag inte vill ha något förhållande just nu, men att jag gärna är hans vän. Men det gick tydligen inte för han skulle inte klara av att träffa mig utan att få göra någonting!?!
Han har inte skrivit till mig på 2 dagar... Fram tills nyss! Då han skrev att det inte kändes som om vi var vänner! Men lilla du, du klarade ju inte av att ha mig som vän? Vad är det frågan om. Jag förstår ingenting?

Om du läser detta så tycker jag verkligen att vi bryter här. För jag orkar inte med massa tjafs fram och tillbaka. Det klara jag mig väldigt bra utan. Och ska jag vara helt ärlig så tror jag inte ens att vi skulle klara av att vara vänner. Vi är alldeles för olika, och du är way to svartsjuk för min smak! Det funkar inte..
Jag ber om ursäkt för att jag är ärlig nu, jag förstår om det sårar dig, men jag vill inte må dåligt för att inte ha berättat sanningen för dig. Så nu har jag lättat på mitt hjärta och sagt precis som det är. Hoppas du förstår :)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0