Äntligen

Nu har jag äntligen fått tillbaka min bil. Och den hoppar inte fram längre, så himla skönt att slippa be alla andra om skjuts. Nu kan jag åka vart jag vill, när jag vill :)

Men nu kommer det lite dubbelmoral... På Torsdag kommer det en tjej och ska titta på bilen, jag ska nämligen sälja den. Jag känner att det är lite för dyrt att ha bil. Så jag får ta mitt förnuft till fånga och sälja den. Jag prioriterar hellre det som jag ska göra i Augusti! Det kommer bli helgrymt :)
Jag kan ju faktiskt åka buss, eller köpa mig en billigare bil.. Som inte drar så himla mycket bensin som min bil gör! Och sen så letar jag ju efter en lägenhet inne i stan, och då ska jag inte ha någon bil över huvudtaget, för då ska jag köpa mig en cykel :) Kommer bli så himla skönt!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0