Ändrade planer

Inte för att jag har berättat mina planer för dagen, men min mamma skulle kommit hit och sovit här inatt, men nu är det som sagt ändrat... Så jag och Kasper åker till henne istället. Vi ska in till hennes granne och grilla, så mig gör det absolut ingenting att det blev ändrat :)

Nu ligger lilleman och sover en stund. Så jag ska väl sätta igång och plocka undan lite! Det behövs vill jag lova... Ush vad jag hatar när det är så jädra rörigt jämt, men jag antar att det är sånt man får vänja sig vid när man har barn. Men jag förstår verkligen inte hur det kan bli så himla mycket saker överallt? Jag tycker att jag går och plockar hela dagarna, jag gör ju inget annat..?

Well well, jag måste ju säga att jag är ganska nervös också. Har teoriprov imorgon. Jag har ju klarat 2/3 prov och så kuggade jag på det sista. Det fattades 1 ynka poäng till godkänd! Men jag gör ett nytt försök imorgon och hoppas på att klara det då. Håll tummarna my dear friends :D


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0