2 underbara dagar

Nu är vi själva igen jag och Kasper, Natta och Texas har precis åkt hem. Jisses vilka bra kvällar jag har haft tillsammans med dom. Natten till igår så sov jag och Kasper hos henne inne i stan, och nu inatt så sov dom hos oss, hur bra är inte det då :)

Igår när barnen hade somnat så satt vi på min balkong i timmar och bara pratade gamla minnen, man har gjort så himla mycket dumt i sina dagar så ni kan inte ens ana! Men vi sätter punkt där... Vi tände ljus och tog ut filtar då det började bli lite småkyligt ute efter midnatt, klockan 02.15 kom Danne hit med min resesäng som har legat i min bil han har på sitt jobb... Så nu kunde äntligen texas få en riktigt säng att sova i, vi la honom lite provosoriskt på en madrass på golvet. Men det gick bra det med, Alla sätt är bra utom dom dåliga! :)

Vi kom nog inte i säng förens klockan var 03.30, men det gjorde absolut ingenting. För mitt underbara barn gav mig sovmorgon till 10.30 idag. Det satt riktigt fint, tack hjärtat mitt ♥
Det kommer en enorm bildbomb senare under dagen!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0