Vi är så himla bra.

Jag är så himla mycket bättre än dig. Och du vet om det, det är det som gör dig arg! Jag älskar min son så obeskrivligt mycket. Ni kan aldrig förstå hur mycket han betyder för mig. Varje dag som jag tillbringar tillsammans med honom är underbar. Men jag ska inte ljuga för er och säga att jag aldrig är ifrån honom. För jag ser det som såhär gott folk, "För att barnet ska må bra så ska mamman må bra". Och en ensamstående mamma behöver tid för sig själv ibland. Bara koppla av, lägga sig i ett varm bubbelbad och massa tända ljus, bara njuta av lugnet. Det behövs. Jag lovar er! Det finns så många ensamstående mammor där ute i världen och jag avundas er allihopa, vi är så himla starka. Och vi klarar det som vi trodde skulle vara helt omöjligt.
Det finns så många som försöker trycka ner oss, det finns dom som säger till oss att vi beter oss illa, och det finns dom som är så himla avundsjuka på oss så att dom måste försöka förstöra för oss. Men det finns ingen som kan sätta sig på oss, absolut ingen. För vi är så himla bra!

Jag finner inga ord för hur mycket jag älskar min son. Han är mitt allt <3


Puss



Kommentarer
Postat av: Malin Andrsson

helt rätt gumman jag är me i från cassandra så det är inget fel att vara ute/i från barnen

2011-04-09 @ 00:29:30
URL: http://cassandrsmamma.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0