Vad är ditt problem?

Jag tycker bara att det är så jävla strattretande. Om jag tar ut min son i en body i max 2 minuter för att ta ett kort på honom så betyder inte det att jag går runt med honom i flera timmar. Men du kanske tror att vi har badat i vättern också eller?
Jag förstår inte att jag sitter och förklarar mig till din idiotiska kommentar. Det är ju bara så skrattretande, och får jag reda på vem du är så kommer jag att ta mig ett snack med dig! Bara så du är medveten om detta. Och jag förstår verkligen inte att om vi inte är vänner så varför i hela friden sitter du och läser min blogg? Du måste ju vara vän med mig på Facebook då min blogg bara finns länkad där!

Att "någon" som du skriver skulle ta min son ifrån mig för att han är förkyld är ju ytterst troligt du. Det krävs mycket för att socialen ska kopplas in. Och jag tar hand om mitt barn på det allra bästa sättet. Om du nu tror att jag skulle bli rädd eller sårad för att du slänger ur dig sådana kommentarer så kan jag meddela dig att jag är inte det minsta rädd/orolig. Jag vet att jag tar hand om min son, och jag vet att jag är en kanonbra mamma!
"vissa ska inte ha barn, och du är en av dom" HA! Du är ju inte rätt vaccinerad. Puss på dig sötnos <3


Puss

Kommentarer
Postat av: gud

hahaha vad söt du är. För de fösta så tar man inte ut sin son i 2 minuter i enbart body då 2 minuter räcker för att han ska bli förkyld... DE borde väl du veta om du är en "super duktig mamma" haha... Jag känner inte dig, jag hittade din blogg på internet.! För de andra så förstår jag att "J" inte vill vara med dig, vad hade du förväntat dig? Att han skulle säga: "ja men älskling jag skiter i om barnet inte är mitt, jag har ju bara myst med din mage och trott att det varit min bebis i 9 månader!" Du är ju ta med fan inte frisk!! Haha ville du komma och ta ett snack med mig? Hemgärdesvägen 17, 416 76 GÖTEBORG, Katarina heter jag, du är såååååå välkommen!!:D

2011-04-10 @ 16:39:12
Postat av: JE

Tvivlar starkt på att katharina 56 år från gbg är så mentalt efterbliven som du är, "gud".....

2011-04-10 @ 17:34:36
Postat av: Mormor

Om du nu tror att du är Gud bara för att du kallar dig det så bekräftar det bara min föreställning om dig. Du kan kalla dig Katarina eller vad fan du vill. Du är ju för helvete inte klok i huvet! Göteborg? Lägg ner hela grejen är du snäll och kommentera inte min dotters blogg nåt mer för då jävlar....tar det hus i helvete..det ska du nog fan bli varse! Hon tar hand om sin son på det bästa sätt och jag tar hand om mitt barnbarn på det sätt som en mormor ska göra. Var det nåt mer så ring mig direkt istället ditt intelligensbefriade monster!

2011-04-10 @ 19:17:53
Postat av: Anonym

Både den där Katharina o även bloggerskan kanske bör tänka lite på vad som skrivs i en blogg. Vill man blogga, så får man räkna med idioter man träffar på vägen. Skriver man skit om folk och lägger ut bilder, så får man räkna med svar. Det är livets gång och det måste alla acceptera.



Men jag kan hålla med Katharina om att 2 minuter räcker för att ett barn ska bli sjukt!



Och nej, jag är inte vän med dig på FB. Känner inte att jag har behov av det.

2011-04-10 @ 21:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0