Underbart väder

Idag har jag och Kasper varit hos Madde med familj. Riktigt härligt faktiskt, vi har varit ute i stort sett hela dagen. Och ungarna verkligen stormtrivdes. Vi ville ju inte ha dom i den stekande solen så dom fick sitta i ett tält och leka med sina leksaker medans mammorna rensade ogräs mellan plattorna, och solade såklart.
Madde bjöd även på middag, pasta och köttbullar blev det... Och jag kan säga att det var riktigt gott med mat, jag kom nämligen på att jag inte har ätit någonting på 2 dagar. Så det kurrade ordentligt i magen, och jag var yr som bara den.

Men nu sitter vi hemma iaf, jag tänkte att jag skulle starta grillen och grilla några hamburgare, men jag vet inte om jag orkar faktikst! Är helt slut efter denna dagen. Och snart kommer antagligen Jossan och Pierre hit. Ikväll när lillenman har somnat så kommer det upp bilder på dom små charmtrollen <3


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0