Svar på kommentar

Jag tackar för kommentaren. Där fick jag svar på mina funderingar. Och det kanske framstod som att jag ska köpa hus. Men det ska jag INTE. Och jag har väl aldrig skrivit att jag inte har råd att köpa kläder till min son? Jag har pengar undansparade ifall det skulle krisa någon månad, Och det har det inte gjort hittils :) Jag förstår inte vad ni får detta ifrån, jag har aldrig sagt att jag inte har råd att köpa kläder till mitt barn.
Som jag har nämnt till er tidigare så har mitt barn allt han behöver om inte mer. Jag köper inte ens begagnade kläder till honom utan allting är nytt! Så snälla sluta säg att han inte får kläder osv... Tack! :)

Snart kommer det en till film på min lilla älskling. Han kryper verkligen jättefort <3


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0