Strålande sol

Vaknade på rätt sida idag, solen skiner och Kasper är jätteglad! Snart ska vi göra oss iordning för att åka till bvc och väga o mäta lilleman. För 1 månad sen vägde han 8150g, vad tror ni att han väger idag? Jag gissar nog på 8630 :) Jag gissade rätt förra gången så vi får se om jag har rätt denna gången mer..
När vi är klara på bvc så ska vi hem till mamma/mormor och sätta oss i solen. Det är ju helt underbart väder ute och då kan man bara inte sitta inne, så det blir bikini och massa sol sen! Riktigt härligt. Jag kanske ska ringa till Madde och kolla vad dom ska hitta på idag, är dom bara hemma så kan vi ju åka dit och dricka kaffe. Det var ju ganska längesen nu, och det har ju hänt väldigt mycket på sista tiden, så det finns ju en del att prata om :)

Hoppas att ni får en riktigt bra dag vänner ♥


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0