Snart får jag finbesök

Jag skulle ju igentligen åkt till mamma nu, men så pratade jag med Sofie på fb och vi kom fram till att vi var sugna på kaffe, så snart kommer hon hit och dricker kaffe med mig. Får sen om hon har med sig sin lille plutt också eller om hon kommer själv.
Jag kommer knappt ihåg att min pojk faktiskt har varit så liten som nyfödd. Tiden bara springer iväg! Satt och kollade på lite bilder och filmer nyss, han var ju så himla liten. Och han bara låt helt stilla!
Men jag är så evigt tacksam för att jag är där jag är idag. Han är ju verkligen helt sjukt fin, han är perfekt min lille pluttis. Och det är så himla kul att se hur dom små liven utveklas. Nu är han väldigt självständig, och man får nästan tvångsmysa med honom, han vill bara vara på golvet och leka med alla sina leksaker. Och vill han inte vara på golvet så springer han runt i sin gåstol! Mammas hjärta ♥




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0