Och vart är solen?

Här vaknar vi i hopp om att solen skulle vara framme och lysa på oss. Men icke! Moder natur är en riktig djävul som håller på o jävlas med oss. Men vi får helt enkelt gilla läget och gå igenom denna dagen utan sol!

Idag ska vi gå ner till verkstan under oss och kolla om dom kan fixa mammas bil. Hon ska åka iväg imorgon och är borta tills på fredag, så det hade ju varit perfekt om dom kunde ta in hennes bil då. Men vi får se vad dom har att säga. Sen hoppas jag även att Holmgrens skadecenter ringer idag och säger att min bil är klar att hämtas . Men jag har inte allt för stora förhoppningar angående det!
Idag ska jag även kontakta den församling som vi tillhör och be om att få en dopblankett. Det börjar dra ihop sig nu och snart vankas det dop för min lille sötrumpa!

Kaspers dop kommer att hållas i hans mormors trädgård, så vi hoppas verkligen på att moder natur är på våran såda just den dagen. Min mammas kusin är präst så hon kommer hit hela vägen från malmö, det känns riktigt kul faktiskt. Hela släkten kommer att komma dit för att delta under Kaspers dop. Kul kul :)
Jag har valt ut en låt som jag vill spela till min underbara lilla kille. Jag ska även läsa en liten dikt som jag har skrivit. Detta kommer att bli så himla fint! Och det bästa med att är ju att hans gudmor Emelie kommer hit och stannar några dagar. Det var ju ett tag sen vi träffades nu, så det kommer att bli riktigt roligt :)
Just nu hade jag inget mer att berätta för er.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0