Nu mina vänner.

Nu kommer det bilder från gårdagen då jag och Kasper var hos Madde. Jag vet att jag skulle lagt upp det igår kväll, men det blev inte riktigt så som ni kanske märkte. Jag slocknade ganska direkt efter att Kasper hadesomnat. Riktigt härligt faktiskt :)

Och idag har jag varit och handlat med mamma, det är ju nämligen dop snart och det är mycket som måste inhandlas innan dess. Men det mesta får vi faktiskt fixa dagen innan...
Vi har även varit och grillat med Sofie, Kristoffer och Desa. Hur gott du vill! Jisses vad jag älskar att grilla, det är ju verkligen hur gott som helst. Och man får så underbara sommarkänslor i kroppen. Så idag hissar vi grillning :) Det kommer bli mycket kött i sommar känner jag, men det gör ju ingenting! :)




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0