Mysiga du...

Det finns iga ord för hur mysig du är. Helt underbar helt enkelt! Du får mig alltid på bra humör, och jag mår verkligen hur bra som helst när jag umgås med dig. Dina kramar är det bästa som finns, jag skulle kunna leva på enbart dina mysiga kramar. Jag blir liksom varm i hela kroppen. Vad händer? Jag fattar ingenting, jag brukar inte vara såhär glad? Det måste vara du som får mig att le bredare än någon annan.
Jag kommer aldrig att glömma denna helgen som jag har fått tillbringa tillsammans med dig, jag saknar dig så fort du åker hem, och jag längtar redan tills vi träffas igen. Jag kan verkligen vara mig själv med dig och jag trivs så bra när jag är i ditt sällskap!
Du är värd det allra bästa, och jag hoppas verkligen att du blir lycklig snart, du förtjänar det mer än någon annan. Jag hatar att se dig olycklig. Om det fanns någonting jag kunde göra så hade jag absolut gjort det, det vet du gubben! Du kan alltid komma till mig om du vill prata eller bara ha sällskap, min dörr står alltid öppen för dig hjärtat ♥


Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0