Mina vänner

Jag har så himla underbara vänner. Dom betyder väldigt mycket för mig. Mår jag dåligt så finns ni där och stöttar mig, och jag delar roliga minnen med er allihopa. Jag önskar verkligen att jag kunde träffa er varje dag. Men tiderna har förändrats och jag har en underbar liten son att ta hand om också. Jag är ledsen för att jag inte hör av mig lika ofta som jag gjorde tidigare, men jag tror att ni förstår.

Jag har även en helt underbar familj och släkt. Ni ställer alltid upp för mig... I vått och torrt så står ni där med en hjälpande hand. Det är inte lätt att vara själv, men ni gör det så himla mycket lättare. Jag uppskattar verkligen eran hjälp, jag kanske inte är så bra på att visa min uppskattning alla gånger, men ni ska veta att jag är grymt tacksam för att ni finns vid min sida. Utan er hade jag aldrig klarat det här.
Tack för allt, både till min underbara familj och till mina underbara vänner. Ni rockar ♥


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0