Min dag hittils

Jag har haft en bra men ganska stressig dag idag. Det började med att vi åkte till öb för att köpa en vit "glansig" duk som vi ska ha på dopet. Men det fanns inget där, så jag åkte och hämtade Jossan och sen åkte vi till jysk... Där fanns det ingenting heller, vi åkte vidare till a6 och gick in i 3 olika affärer men utan resultat. Så nu har jag gett upp det där med en vit glansig duk!

Jag skulle åka och städa bilen, men det glömde jag bort så vi åkte hem till Jossan och Pierre, satt och spelade lite kort och sen körde jag ner Pierre till esplanaden för att han skulle hämta sin bil.
Och nu sitter jag här och väntar på att lilleman ska vakna så att vi kan leka lite innan vi ska åka till Emelies föräldrar och tjata lite grann :) Sen ska Jag, Kasper, Emelie och Kungen åka till min pappa så att Nova och Kungen får leka lite grann. Och sen vet jag faktiskt inte vad som händer. Vi ska nog bara ta det lugnt ikväll. Kanske åker runt en sväng i stan lite senare för att se om det är några fina bilar ute. Men mycket mer än så händer nog inte idag :)
Men imorgon kommer det att bli en bra dag. Jisses vad jag längtar nu ♥


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0