Längtar ihjäl mig

Imorgon kommer min underbara Emelie, hon ska stanna här tills på söndag kväll. Emelie ska vara Kaspers gudmor, och dopet kommer att äga rum i mammas trädgård nu i helgen. Så det är därför hon kommer hit nu.

Detta var ett helt självklart val för mig. Emelie är den enda utav mina vänner som jag litar på till 200%
Jag vet att vi alltid kommer att vara vänner, oavsett vad! Och att hon ska vara gudmor till Kasper känns hur bra som helst. Jag tvekade inte en sekund när jag valde henne, hon älskar Kasper som om det vore hennes egna barn och Kasper älskar henne också. Det är så himla härligt att se dom två tillsammans. Det skiner om dom båda två när dom leker. Mina hjärtan är så himla bäst ♥


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0