Kaspers dopdag

Nu är mitt lilla hjärta döpt. Kasper Olof Lundberg ♥ Han har varit hur duktigt som helst hela dagen, och det har varit så himla fint. Jag var ju nervös för att det skulle bli dåligt väder men ack så fel man kan ha. Solen har gassat på oss hela dagen och allting har varit perfekt. Maten var kalasgod och sällskapet var bättre än bäst!
Kasper fick jättemånga fina presenter och han tackar er allihopa för uppvaktningen på hans dop. Utan er hade det inte blivit såhär bra. Så tack så jättemycket. Jag har tyvärr inte bilder just nu. Men alla ni som har tagit kort får gärna mejla dessa till mig. Det skulle uppskattas enormt mycket då jag inte har haft tid att ta några kort alls :(

Nu ligger Kasper och sover ute i vagnen, han var helt slut efter allt mys med släkt och vänner. Snart kommer "M" och hans kompis hit och dricker kaffe. Mysunge! Jag körde aldrig igår utan jag åkte med "M" och hans vänner, riktigt roligt faktiskt :) Och imorgon blir det en fika med honom igen... Ååh jag kan aldrig få nog utav honom! Helt sjukt :/
Men nu måste jag plocka iordning här, det ser ut som om en bomb och slagit ner här. Presentpapper och skräp överallt, så vi hörs antingen senare eller imorgon.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0