Jag och Kasper

Nu har jag genast kommit på vad vi ska hitta på idag.

Vi tänkte börja dagen med en liten promenad, solen tittar nog fram snart så han behöver nog bara en blöja på sig (så att han inte kissar i vagnen). När vi har promenrat så ska vi åka och handla sushi, jag tror nog att kasper kan äta det nu. Till sushin blir det nog en starköl var. Han är ju snart 6 månader och då är det väl inte farligt med öl?
Och eftersom att det är ca 10 grader ute idag så ska vi gå ner och ta årets första dopp i vättern, det är nog inte så kallt nu. Solen har ju varit framme i 2 dagar nu ju! Men då jag är en liten badkruka så får Kasper allt bada själv, Han kan nog simma ska ni se :)

Ikväll tänkte jag att jag skulle ta mig en krogrunda, så när Kasper har somnat så sticker jag iväg... Han kan nog vara hemma själv nu. Vaknar han så har jag gjort iordning en flaska med en grogg som han kan ta så somnar han nog igen. Eller vad tror du? Jag är så fattig så jag har inte råd att köpa varken kläder eller mat till lillen, därav groggen till kvällsmat och att vi går ut och går i bara blöjja.
Vi bor tillsammans på Juneporten och i vintras så hängde vi mycket på vandrarhem då det var kallt ute! Men nu är det ju sommar... Så juneporten it is :)
Nej men sushi var det ju!


Jag hoppas att du förstår min pik till dig stumpan <3


Puss

Kommentarer
Postat av: Skuttan

Vadå nog inte kallt ute! Tveka inte gumman... Tycker du att det är varmt ute så tycker nog din son det också! Jag menar han kan ju inte prata så han får väll var nöjd med det han får. ...Och för helvete, passa på att va ute i solen nu och få lite färg, att sola solarier är ju så jävla dyrt och då är det ju inte lätt för en fattig mamma som dig!



Hoppas att alla fattar nu att du bara är sååå jävla ironisk, fast jag tror ju fortfarande att "Anonym" har haft en så taskig uppväxt så "antonyms" men kommer nu vilket är jävligt sorgligt. Jag tror jag vet vem du är och när jag kommer till Jkpg så ska jag hemsöka dig. Ska knulla sönder din otroligt fula pojkvän och våldta dig ditt äckel! Your motherfucker!!

2011-04-11 @ 10:54:44
Postat av: josefine

BLÖJA!??????? Är du galen . Klart han ska få kissa i vagnen och rulla i det. Då slipper du ju duscha honom och slösa varmvatten.......



åååh förbannade idioter som måste hålla på jämt :@ . Anna är en bra mamma så de så!

2011-04-12 @ 15:41:28
URL: http://kendrasmammaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0