Jag är bättre än dig.

Idag har vi fått väldigt mycket uträttat. Vi började dagen med att kratta upp mossa i mormors trädgård. Sen tänkte Kasper att han skulle ta en tupplur i soffan, så jag och min kära mor satte oss i varsin solstol och blundade en stund. Jag höll precis på att somna då det ringer på dörren, då kom våran gamla granne på besök. Han var lite sugen på kaffe o kaka så det bjöd vi ju självklart på.
Efter ett tag så kände jag att det var dags för lilleman att vakna och jag hann knappt tänka tanken förens han vaknade. Så vi packade ihop våra saker och åkte hem, ställde bilen och tog en liten promenad bort till en vän. Vi tjatade lite grann och sedan gick vi hemåt igen.
På vägen tillbaka så ringer en annan vän till mig och vi bestämde att vi skulle ses en sväng. Vi har nu fixat en hel del saker. Och jag nämner ingenting mer om detta nu!
Nu sitter jag här i soffan och ska faktiskt krypa ner i sängen snart. Kasper somnade för 1 timma sedan ungefär och jag är riktigt trött nu så det ska bli skönt att sova!


Jag tänkte bara avsluta med att jag är så mycket bättre än dig <3


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0