Jadu, vad säger man

Idag är det inte lika soligt som det har varit några dagar nu. Men det kommer nog tillbaka snart! Och jag måste bara skriva som såhär att.. Hämnden är ljuv raring, hämnden är ljuv :)

Jag tänker inte nämna mer om detta nu, men jag tänkte däremot uppdatera lite om gårdagen för jag hade verkligen inte tid till att blogga, tyvärr! Men igår var jag och Kasper på bvc, jag gissade fel angåengde vikten. Han kryper ju så himla mycket nu, och rör på sig hela tiden så nu hade han bara gått upp 350 g på 1 månad, nu vägde min kille 8500 g och var 68 cm lång :) Han klassas ju knappt som bebis nu, det är ju ett barn nu liksom! Helt sjukt, min lilla bebis är ett barn ♥
Efter bvc så åkte vi tillbaka till Madde, hon skulle bjuda på middag :) Riktigt gott var det, och det bjöds på inte mindre än spaghetti och köttfärssås! Smaskens :) När vi hade ätit upp så åkte jag till city gross och mötte upp mamma för hon skulle ha kasper i 2 timmar. Jag hade ett ärende som jag skulle uträtta, så jag åkte till den bestämda platsen och var där i 2 timmar. Sen åkte jag hem till mamma och mös med min lilla kille! Jag älskar honom så enormt mycket. Mammas kille ♥


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0