I´m on my way

Nu ska jag bara vänta på att Kasper vaknar upp ifrån sin skönhetssömn så att vi kan dra iväg till Jossan. Hon ska visa mig hur man lägger ut filmer på bloggen. Så om ni står ut ett tag till så kommer det filmer om ett tag. Jag hoppas på att få lite kaffe hemma hos Jossan också så att man vaknar till liv lite grann. Har segat ihop lite nu då det var ett antal timmar sen jag drack kaffe.
Jag brukar faktiskt inte dricka så mycket kaffe om dagarna, och det kan komma dagar då jag inte dricker något kaffe alls. Men det är ju inte så intressant för er att veta kanske!

Måste bara säga att Kasper är riktigt duktig på att krypa, han ser så himla söt ut när han "hasar" högerbenet under sig och puttar på med vänsterbenet :) Gullunge där ♥ Är det inte väldigt tidigt att börja krypa vid 5½ månad? Jag trodde inte att barn började krypa förens dom var ca 7 månader. Men ojojoj så fel man kunde ha.
Och det kommer nog inte ta lång tid förens han ställer sig upp mig bordet eller soffan. Han är på god väg och han har lyckats 2-3 gånger. Men jag är så himla rädd att han ska ramla och slå i huvudet när han står så helt själv så jag håller faktiskt i armarna på honom :)
Nu ska jag packa ner ombyte, mat, leksaker och blöjjor så att vi kan sticka iväg så fort han vaknar!


Puss

Kommentarer
Postat av: Jossan

Omen pinsamt :P



Varför frågade du inte om kaffe, gumman när du var här?? Knäppis!

2011-04-12 @ 15:08:30
URL: http://josefiiinejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0