Hörrödu sockerbullen!?

Jo just det ja. Jag tänkte bara kolla med dig "Katarina" om jag får ringa till dig, då det är lite långt att åka till Göteborg där du säger att du bor? Skulle vara kul att prata med dig :)
Sen tänkte jag även fråga dig om jag får ta ut min son på balkongen en stund o solen? Det är 25 grader och helt vindstilla. Jag tänkte att det är bäst att jag frågar dig innan jag gör någonting, för jag har ju ingen aning om hur man tar hand om ett barn :/ Och är det okej att hänga in vinteroverallen i garderoben eller ska den anvädas året runt kanske? Och just det ja... en fråga till bara stumpan. Får han vara själv på golvet? Han kan ju faktiskt ramla när han sitter helt själv. Jag kanske borde bygga en liten inhängnad i vardagsrummet där han kan sitta. Och så får den ju självklart inte vara för stor så att han kan välta åt sidan. Låter detta som en bra ideé?

Lånad bild!

Men såhär kanske du tycker att det ska se ut. Säg vad du tycker så lyssnar jag på dig gumman <3


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0