Har varit ute på vift.

Men säg goddag! Idag har jag och lilleman varit ute på vift hela dagen. Och jag kan ju börja med att berätta för er som är intresserade att min bebis sov från klockan 21.30 til 04.30 utan att vakna inatt. Helt underbart må jag säga! Och när han då vaknade klockan 04.30 så gav jag honom lite mat och så somnade vi om igen.

Men vi började med att åka till Madde med familj. Vi drack lite kaffe och hämtade hennes äldsta dotter på dagis, sen åkte vi upp till a6 allihopa. Jag var tvungen att köpa lite kläder till Kasper. Han växer ju så himla fort, så kläderna börjar ju bli för små.
Efter a6 så åkte vi och köpte mat på Max, och så vidare hem till dom och käkade. Drack ännu mer kaffe och sen åkte jag till min mamma, men hon var inte hemma när vi kom så vi satte oss utanför och väntade! När hon väl kom så hörde jag hur det gnisslade och skramlade från hennes bil. Och då kanske jag ska berätta att hon glider runt i en bil från 2010. Men jag hissade upp bilen och konstaterade att bromsarna låg emot. Och att handbromsvajern måste bytas, för det tar ingenting när man drar i handbromsen. Så nu ska hon lämna in sin bil också.
Herrejisses, det känns som att vi inte gör något annat än o lämnar in bilar hit och dit i våran familj. Men thats life i guess?


Nu har vi precis kommit hem till vårat, var tvungen att hämta Jossans pojkvän på akuten också. Han hade fastnade på tummen i svarven på jobbet. Haha, klanten! Det är verkligen typiskt honom att göra något sådant. Men lite synd tycker jag faktiskt om honom, det måste ha gjort jävligt ont :/
Nej nu ska jag börja med kvällsrutinerna. Äta, bada, pyjamas, mysa och sen är det läggdags för min lilla sockerbulle.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0