Grillning

Jonas står för köttet och madde för pommes och sallad. Det luktar ju så himla gott när man grillar. Och jag är såå hungrig så jag tror jag dör snart. Detta kommer att bli kalasgott mina vänner (och ovänner).
Idag har jag varit hos Jossan en sväng och druckit kaffe och spelat kort. Det går alltid åt h**vete när jag spelar med henne, haha och jag är ju inte bra förlorare så jag gav upp det där efter ett tag. Jag åkte från Jossan vid 2-tiden, och nu sitter jag här hos Madde och Jonas :) Detär alltid lika trevligt att vara här!

Jag har funderat lite på det härmed försökringar. Det är ju dags att skaffa en försäkring på Kasper nu. Den som vihar nu går ju ut när han är 6 månader, så nu är det ju dags för en ny. Men det är ju som en stor djungel det här med försäkringar. Och basbelopp! Jisses vad jobbigt.. Men det löser sig nog. Mamma får hjälpa mig med detta :)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0