God morgon

Idag bestämde sig Kasper för att vi skulle ha sovmorgon. Och det var riktigt skönt faktiskt. Vi vaknade till liv kl 09.15 idag. Tänk så bra livet är! Och solen skiner som den aldrig gjort förr. Idag kommer det att bli en bra dag. Jag känner hur vårvibbarna rusar genom kroppen :)

Idag är det Lördag, och Jag, Kasper och hans mormor ska åka till mina kusiner idag. Kasper ska även få träffa sin gamlamormor och mysa med henne lite grann. Det är alltid så himla roligt att träffa mina kusiner. Alla 3 är så himla mysiga mot Kasper. Och dom ställer alltid upp om jag skulle behöva barnvakt.
Om du är ensamstående, har du någon som du lämnar ditt barn till ibland? Någon som du alltid kan lita på?
Det är så himla viktigt det här med att få vara själv ibland, annars skulle man bryta ihop. Jag kan ju iofs inte tala för alla nu. Men för mig är det så iaf! Jag måste få lite egen tid, annars skulle jag bryta ihop helt och hållet.

Jag funderar på vad man ska göra ikväll. Men städa lite kanske inte skulle vara fel. Det ser ut som kriget hemma hos oss just nu. Jag har verkligen inte haft någon ork. Men vi får se helt enkelt.
Nu blir det iaf frukost. Gröt till lilleman och rostat bröd till mamma :)

En bild från vintras


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0