God morgon

I detta hushåll är vi uppe med tuppen. Vi har haft en jättebra natt, lilleman vaknade bara 1 gång för att äta! Riktigt skönt må jag säga. Nu sitter han på golvet och leker med alla sina leksaker, men helst av allt så vill han ju krypa fram till mammas tv-bänk och pilla på allt som finns där i.
Kaffet är strax klart, så snart ska jag bli människa jag också. Tänk om man kunde vakna och vara lika pigg som sin son! Han är alltid på lika bra humör när vi vaknar :)

Jag hoppas att min bil är färdig på lack idag, jag vill inte ha någon hyrbil längre! Jag saknar min bil. Men dom sa att jag skulle räkna med 1 vecka, och imorgon så har det ju faktiskt gått 1 vecka. Men den som lever får se som man brukar säga!
Och vet ni vad? Jag saknar Emelie, men snart kommer hon till Jönköping igen, hon ska nämligen vara gudmor till Kasper. Och det är inte lång tid kvar tills han ska döpas. Jag hoppas verkligen att det är fint väder då, med tanke på att vi ska ha dopet i min mammas trädgård. Men är det dåligt väder så får vi helt enkelt vara på hennes inglasade altan, så det blir nog bra i vilket fall som helst!
Nu ska jag ta han om min bebis här, han river ner hela lägenheten snart!

Våran Emelie <3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0