En stekardag med Jossan och Kasper

Jag och Kasper åkte till Jossan idag runt 11 tiden, vi hade planerat att sola. Och det ska gudarna veta att vi gjorde också, Jossan brände sig ganska rejält på ryggen, men jag blev knappt rosa? Vad är det här... Jag vill bli brun ju, det är så himla snyggt att vara brun och ha ett par vita shorts och ett snyggt linne :) Men sommaren har ju bara börjat så jag ska nog hinna bli brun innan snön kommer igen!

Vet ni vem som kommer till mig imorgon? "M" kommer hit... Åååh himla mystroll! Vi ska bara ta det lugnt och titta på film skulle jag tro. Kanske en promenad om vädret tillåter. Men det återstår att se. Jag blir glad bara jag får träffa honom, sen spelar det ingen roll vad vi gör faktiskt. Han är bäst den plutten :)

Nu ska jag faktiskt gå och bada min son, han ser ut som en gris. Haha, han tror verkligen att han kan äta helt själv, men det går ju inte så jättebra. Så nu ska han bada, sen ska mamman ställa sig och skura köksgolvet efter monstret! Men jag älskar honom lika mycket oavsett hur stökigt det blir efter honom, eller hur mycket som går sönder när han är i farten. Han är min älskade lilla kille, och jag skulle aldrig svika honom. Det kallar jag äkta kärlek, jag vet att jag har min son vid min sida 24/7 och han gör mig så himla lycklig. Mammas hjärta ♥


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0