En nystart.

Jag tycker alltid att första inlägget är riktigt jobbigt att skriva. Vad ska man berätta liksom? Jag vet inte riktigt.. Men jag kan ju börja med att berätta för er att denns blogg kommer mestadels handla om min son som nu är 5½ månad. Han är verkligen mitt allt, och det kommer ni märka med tiden. Och ni som läser denna bloggen har antagligen läst min förra blogg och vet då vad jag skriver om. Men om det nu skulle ramla in någon ny läsare så vet du också vad detta är för typ av blogg!


Puss

Kommentarer
Postat av: Ellen (kusin;)

Anna!!

Måste bara få säga att jag tycker du är så jäkla grym! Att du klarar av allting! Du ser allting så positivt, och du gör verkligen allt för lille Kasper!

Jag tror han vet att han har världens bästa mamma :) <3

2011-04-09 @ 17:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0