En hemsk natt

Kasper har varit vaken näst intill hela natten, han har bara skrikit och skrikit :( Min lilla stackare! Han är ju ganska förkyld och nu har han antagligen feber också, för han var helt svettig inatt. Jag har ingen feber termometer här hos mamma så jag kan inte kolla om han har feber. Jag tror att det är en tand som är påväg upp, då blir ju barn snoriga och får feber. Så vi får verkligen hoppas på det. Det skulle vara kul om han fick en liten tand :) 
Min mamma har hjälp mig med lilleman inatt, tack gode gud för det. Hon är guld värd min mamma. Jag är så himla tacksam för att hon finns och ställer upp för både mig och min son.

Idag skulle jag åkt till Madde och Jonas, men jag vill inte smitta ner deras barn. Så jag får nog stanna hemma, om jag inte kan sticka iväg en snabbis och mamma kan kolla till lilleman. Vi får se! Jag begär inte att hon ska ta hand om honom. Men vi får se helt enkelt!
Jag har inget mer vettigt att komma med för tillfället, så på återseende!


Puss


Kommentarer
Postat av: inte din vän

Inte konstigt att stackarn är sjuk i och med att han bara har på sig en body utomhus!!! För fan de är inte sommar ute!!! Vissa borde inte ha barn och du är en av dom!! Väx upp innan någon tar han ifrån dig!

2011-04-10 @ 12:43:06
Postat av: Skuttan

"Anonym"

Du verkar ju veta så jävla mycket... Skaffa dig en egen blogg och kasta skit på dig själv istället! Eller förresten du kanske inte är så jävla smart då du skriver att det inte är sommar ute, fine det är det inte men om du TITTAR på bilden innan du öppnar ditt stora feta kakhål ser du att SOLEN du vet den stora gula saken som lyser är framme vilket innebär att det är varm. I solen så är det ca: 25-30 grader så om Annas son är ute en liten liten stund för att ta ett kort mm så gör det verkligen ingenting! Sen är det bara fega jävla as som inte vågar stå för sina åsikter så knip du igen istället så vidare du inte kan skriva ut vem du är.

...Och en sak till jag kom och tänka på nu när jag tänker på hur dum och garanterat ful du också är, med tanke på att du tror att du är guds gåva till mänskligheten och vet allt, hade jag också gjort om jag hade varit ett misslyckande som du är. Du verkar gått igenom mycket och man säger ju att GENOM SIG SJÄLV SÅ KÄNNER MAN ANDRA, så min slutsats är: Dina föräldrar måste ju gjort allt som man inte ska/bör göra med ett barn när dom är små för det bevisar du ju bara med dina dumma kommentarer. Du har ju verkligen noll koll på verkligheten. Stackars stackars dig, du kan inte ha det speciellt lätt här i livet! Hahahahahahahahahahahaha!!

2011-04-10 @ 15:24:53
Postat av: Anonym

Vårda ditt språk och bete dig som en förebild till ditt barn istället!!!

2011-04-10 @ 21:26:06
Postat av: Bloggägaren

På vilket sätt är mitt språk inte vårdat gällande detta inlägg? Ursäka mig för att jag skriver vad jag vill i min egna blogg. Det var absolut inte meningen!

2011-04-10 @ 22:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0