Duktig flicka!

Nu har jag målat ena sidan på staketet, och så gick jag även på och målade fönsterbläcket på baksidan. Så nu hoppas vi att mamma blir glad när hon kommer hem.
Men vad hände med det fina vädret som man vaknade till? Det bara försvann.. Känns inte alls kul! Jag som tänkte gå ut och gå osv. Men nu blev jag på dåligt humör så nu kommer jag nog bara sitta här i soffan och deppa. Eller jag inte hela dagen, men fram till 14 ungefär för då ska jag umgås med Patrik :) Hoppas nu att hans bil går igenom besikningen!

Frågan är när jag ska åka och hämta mamma i stan? Hon svarar inte när jag ringer. Irriterande!

                                    



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0