Däckbyte står på schemat

Jag körde mamma till stan idag på morgonen då hon skulle på kurs i Göteborg med sitt jobb. Så nu sitter jag här och ska ta hand om hennes katter. Jag tänkte att jag skulle vara snäll och fixa iordning lite här hemma också. Jag ska börja med att byta däck på hennes bil.
Imorgon är det ju dubbdäcksförbud som gäller, så det måste göras idag. Sen så tänkte jag att jag skulle måla fönsterbläcket också, men det vore ju bra om solen kikar fram en stund idag. Det hade underlättat lite grann. Och om nu solen får för sig att titta fram så ska jag måla staketet också! Hoppas hon blir glad när hon kommer hem :)
Jossan och Pierre kommer hit strax. Så nu måste jag börja fixa lite grann.

     



Puss



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0