Äntligen sol igen

Men sol betyder att jag måste måla staketet idag, och det känns ju inte så lockande direkt. Men det går ganska fort skulle jag tro. Jag blir på så himla bra humör när jag vaknar av att det kommer en solstråle och lyser i ansiktet, helt underbart ju.

Idag ska jag träffa Patrik en sväng, vi får se vad vi hittar på för nåt. Om solen håller sig framme hela dagen så kanske vi kan ta en promenad? Men det återstår att se... Jag ska även träffa Jossan och Pierre idag, jag sa att vi skulle åka till stadsparken. Men jag vet inte om jag hinner det faktiskt. Jag måste ju måla staketet!
Jag ska ringa och väcka dom klockan 9 så kanske dom kan komma hit och dricka kaffe med mig iaf :)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0