Äntligen hemkommen.

Nu är vi hemma igen efter allt som vi har gjort idag. Däcken är bytta men jag orkade inte bära in vinterdäcken i förrådet igen så det gör jag imorgon. Jag passade på att tvätta mammas bil medans jag endå hade den. Så nu är den nästan ren... Jag gillar verkligen inte automat-tvättar. Det blir aldrig rent!
Jag fick ju träffa lilla Patrik idag också, alltid lika trevligt. Får se om vi ses en sväng imorgon. Men jag tror inte att jag har någonting annat för mig så det blir ju iaf en kaffe. Hoppas att det passar för herrn? :) Och jag håller tummarna för att din bil går igenom besiktningen imorgon. Men det är nog inga problem ska du se!

Nu sitter Kasper och leker med allt som han inte ska leka med. Han stämma är så himla vacker! Han har nämligen fått tag i en kareoke mic som han sitter och äter på. Den är ju självklart inte inkopplad för er som undrar... Sen så tycker han att boxen till tv:en är väldigt rolig också. Slår man tillräckligt hårt så slutar ju tv:en att fungera. Mycket roligt tycker han, mindre roligt för mamma som gärna tittar på tv :)
Snart börjar våra kvällsrutiner: Äta, bada, Pyjamas, mysa och äta! Sen är det hopp i bingen som gäller för både mamma och son ♥


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0